Nejčastější dotazy
KDO PROVOZUJE NÁBYTKOVÝ OUTLET.cz?
Firma NábytkovýOutlet.cz, s.r.o., která je přímým dovozcem nového designového nábytku z celé EU.
KDY MI BUDE DORUČENO OBJEDNANÉ ZBOŽÍ?
Zboží, které máme skladem, vám odešleme nejpozději do 3 pracovních dnů od přijetí platby na účet a doručeno je zpravidla do 5 pracovních dnů. Většinou, ale zboží odesíláme do 2 pracovních dnů a k vám je tak doručeno dříve.
MÁTE VŠECHNO ZBOŽÍ SKLADEM?
Pokud je u zboží uvedeno SKLADEM, máme jej v našem showroomu ke koupi i odběru. U zboží, kde je uvedeno NA DOTAZ, se prosím informujte o dodací lhůtě konkrétního zboží.
JAK VYSOKÉ JSOU NÁKLADY NA DOPRAVU?
Dopravu účtujeme dle vašeho výběru a způsobu doručení. Využíváme služeb TOPTRANS nebo vlastní dopravy, ceny dopravy jsou včetně balného a jsou uvedeny u každého typu zboží. Při objednávce nad 25.000 Kč je doprava ZDARMA po Praze a středních Čechách..
DORUČÍTE MI MOJI OBJEDNÁVKU I NA JINOU ADRESU?
Ano, rádi Vám zašleme zboží na adresu podle vašeho výběru. Při vyplnění objednávky zatrhněte možnost „Doručit na jinou adresu“ a vyplňte, prosím, požadovanou adresu.
JAKÉ MOŽNOSTI PLATBY NABÍZÍ NÁBYTKOVÝ OUTLET?
Podle způsobu doručení si můžete vybrat mezi platbou v hotovosti, kartou nebo převodem na účet č.2701222297/2010.
CO JE NÁBYTEK II. JAKOSTI?
V kategorii II. jakosti nabízíme nábytek, který byl lehce poškozen například montáži, při dopravě, nebo manipulaci na skladě. Tento nábytek je 100 % funkční a navíc díky drobným oděrkám, vadám nebo škrábancům jej prodáváme se slevou a vy tak ušetříte při koupi. U všech typů nábytku najdete detailní popis nebo fotku vady, abyste předem věděli jaká drobná oděrka nebo vada na nábytku je.
CO KDYŽ MI DORAZÍ ZBOŽÍ V POŠKOZENÉ KRABICI NEBO JINAK POŠKOZENÉ?
Kontaktujte nás prosím nejpozději do 48h od doručení a domluvíme se podle typu poškození na dalším postupu reklamace u přepravní služby. Zboží balíme pečlivě, za způsob zacházení se zbožím přepravcem však nemůžeme ručit.